Friday, February 19, 2010

laptopku rosakkkkk...

huwaaaaaaaaaaaaaaaa!!! itulah respon pertama aku bile tau laptop yg aku guna setiap hari ROSAKKKKKKK!
argggghhhhhhhhhhhhhh tensennyeeeeee... terbantut semua aktiviti seharian aku. tak dpt berfesbuk, games, blogging.. huhuhu.. bile jd cenggini, mula la x tentu arah aku rase. bak kate org, mkn tak kenyang, tido tak lena. tp aku tido lena mlm td sbb da pnat sgt. wahahaha!! mcm2 pikir, serabut pale otakkk. wuhuhu..

hari ni aku kene jaga anak buah aku, Ilham. sbb ibu ngan neneknye pegi menolong masak kenduri untuk dier mlm ni. Mlm nanti ade majlis cukur jambul ilham berserta kenduri tahlil. aku nak gak gi menolong tp nanti sape pulak nak tolong tgkkan si kecik ni. so, sambil2 jaga dier ni, aku mintak tolong adik aku bwk kn laptop dier. pinjam kejap. bolehla aku layan fesbuk then tulih entri ni.. kikiki..

aku tak tau la sampai bile aku tak dpt nak beronline dari rumah since laptop tu rosak. Nak kene repair, tak tahula pulak bape caj aku kene nanti. Nak beli baru... erkk!! pikir berkali darab bahagi. adoiiii.. takde sape2 ke nak sponsor aku laptop baru??? hurrrmmmm....

hokayla.. aku nak kene tidokan Ilham.. nanti kalau ade mase aku smbg lagi..
daaaaaaaaaaaaaaaaa........... muahxsss!! xoxo..

kiss kiss
Princess Ayu





No comments:

Post a Comment