Friday, March 5, 2010

iT is WeEkenD!!

Hari ini, Sabtu.. 06hb Mac 2010.


Tak tahu lg ape program nak buat. Ikutkan hati, nak keluar je mengabehkan mase tp ikutkan kudrat, malasssssss!! Bile pikir2, duk umah, selamat poket aku. Sekali melangkah keluar, paham2 jela. Silap2 rabak henbeg aku. huhuhu.. teringin nak pi tgk wayang. Lame gile aku tak buat aktiviti tu sampaikan ape citer yg tgh on showing skang pun aku tak amik kesah. Nak karok, takde geng yg available. Tunggu jela sape yg sudi nak hajak aku. hahahaha... nak tunggu boifren hajak, tah bile2 la baru aku dpt keluar dating. *errr... masalahnye.. aku ade boifren ke? dushhhhh3!! 

Smlm ade sorg membe hajak aku tgk game Man United vs Wolverhampton Wanderers mlm ni kt kedai mamak. Tapi tak tau lg aku nak pi ke tidak. Lame dah aku tak kuar melepak mlm2 ni. Aktiviti mlm aku semakin kurang. Bagus kan? hihihihi.. *perasan bagus sekali sekala.. lalala~

Tetibe teringat, Jeram ngan Paei ade kat KL hari ni. Sebab Paei ade exam. Plan nye hari tu kalau diorg ade kat sini, leh la jumpe. Ape2 hal pun tunggu kabo dari diorg ler. Hohhh!! Panjang umo mu Jeram. Baru je aku tulih pasal dier kt sini, dier dah menjerit kt FB wall. Nguks pun satu mamat tu, ko jerit kt situ mane aku nak dengor? At least tepon la. Ape daa.. Dier ade hutang 4 starbucks frapuccino java chip ngan aku. hehehe... aku nak tuntut ni. tp tak tau lg aku dpt ke tak. Nak suruh aku naik KL. hadoiiii malasnye. Baru last week aku naik sane. Tak larat dah aku melainkan org bwk aku. nyahaha!!  

Tunggu jela progress aktiviti aku untuk hari ni. Silap2 satu hape pun plan tu aku tak buat. ngeee... daaaaaaa~~


kiss kiss
Princess Ayu






No comments:

Post a Comment