Saturday, January 16, 2010

~ bile kebosanan melanda.. ~

haisshhh.. aku ingatkan aku nak tulih lain hari..tapi bile tibe taim2 bosan cenggini, aku pun bukak la blk page aku ni.. *nampak sgt aku ni dok umah je kn? mls nk kuar punye psl.. lgpun xde mood la.. huhuhu..* nak layan fesbuk, mcm xde mende yg menarik perhatian aku. Nak layan post entri kengkawan pun, aku nampak post si Azram @ Jeram je yg dok mengadu ~boOOssSaaaanNNnnnngggGGGGGGGGGGG~~ hahaha!! nasib la labu.. haku ni pun da kering idea nk wat hape.. arini sepagi aku dok hadap keje opis yg masih TERBENGKALAI.. wohoho.. *kowg mesti kate aku rajin sbb bwk blk keje opis ke umah*.. ape2 jela makk..

aloh! aku baru tesedar yg aku lom mkn lg arini! omaigod! patutla perut aku bedesir je dr td. cmne leh lupe neh? kot ye pun rajin sgt atau pun bosan sgt, xyah la dera perut sendirik kn?? x patut tol la aku ni.. hokay la.. aku nk gi memenuhkan tank aku ni jap. Korg xyah kate aku buruk lantak, sbb tank aku ni pun bkn bsr mane pun.. huwawawa!! Belom tentu sama kapasiti ngan prover tank 200liter kt opis aku tu.. wahhahaha.. till i see u again.. daaa~~


kisskiss

Princess Ayu

No comments:

Post a Comment