Saturday, January 16, 2010

ISO owh ISO...

Salam & slmt sejahtera..

Kowg tgh buat ape? Aku? Ape lg, tgh menaip kt belog ni la. hehehe..buat sementara ni, keje2 opis yg aku angkut bwk blk umah tu dh 90% siap. Walaupun kowg tanak tanye keje ape yg aku wat sampai mengorbankan cuti weekend aku tu, aku nak betau gak. Aku dan team membe aku tgh struggle dgn documentation utk ISO kan company tempat aku keje. chewahhh!! apsal aku kecikkan ISO tu? takut bosh baca. hik3.. manela tau kan? ;)

Kalau nak ikutkan, proses ni da jalan lama. Tp atas sbb2 yg mcm2, barulah skrg ni kitorg bertungkus lumus hingga ade yg mengalir air mata. huk3.. tahap ketensenan yg teramat dirasakan saat ini biler bos push gile2 nak kene setelkan certification by Feb ni. adoyaiiiiiiiii!! DIY la bos.. dahla first experience.. manela nak terer sgt psl mende2 ni. isi form pun asek salah je. tp walau cmane kitorg melalak skalipun, ade dier kesah?? huhuhu.. "NO! NO! NO! i don't care.. bottom line, u all kene siapkan by early this year.." huarrgghhhhh!! rase mcm nak terjun bangunan satu tingkat opis tu.. TenSiiiiiiiiiiiiii!!!!

Ape2 pun bos, kami ni mentimun je.. nak tak nak, kene la buat seperti yg disuruh.. INGAT!! Bos yg byr gaji kau, bkn kau yg byr gaji BOS! wuhuhuhuhu... if everything goes well, leh tak ai nak mintak cuti SEBULAN bos? hehehe.. *mau aku kene isi borang benti trus, baru padan muka aku.. hik3..* lalala~~



saje post gamba Operation Manager kitorg kt sini.. hik3..


ni aku ngan Nad yg tgh bizi gilers! wohohoo..



 Inilah penangan ISO owh ISO..
"Ya Allah Ya Tuhan Kami, tabahkanlah hati kami meneruskan perjuangan ini.. aminnn.."

Together We Grow.. Towards ISO 9001:2008... chaiiyorrkkk!!!

kisskiss
Princess Ayu





No comments:

Post a Comment