Thursday, January 28, 2010

mengira detik.. tik.. tik..

Yeayyyy!! Arini dah jumaat. Tetibe aku rase makin teruja. Sbb ape? hehehe..  sbb esok dah ari sabtu. Dan ari sabtu sok aku ngan geng2 mereng aku nak pegi bercutiiiiiiiiiiiiiiii!!! Cuti kemane?? adela.. nnt aku btau.. hikhik..

Dlm pd keterujaan dan keterexcitedan aku ni pun, satu hape pun aku x kemas lg. Stended la aku, x reti nk kemas awal2. Mlm ni baru aku nak kuarkan beg. Silap2 aribulan, sok pg baru aku packing. Muahaha!! Bkn ape, aku ni kalau nak pegi bejalan, kalau boleh segala harta benda yg aku ade aku nak hangkut. ngeee.... :D

Kat opis ni, aku dah xde mood nak wat keje. Walaupun sbnrnye aku takut sbb keje x siap lg. Dateline awal minggu dpn. Aku still ade ati nak berpoya2.. wahahaha!! *sah ko ni xde rase tanggungjwb ayu. Sian makbapak ko ade anak camni. hihihi.. tp aku xler seteruk tu hokay. keje, keje gak.. cuma agak tidak produktif disaat2 ini.. layannnnnnnnnnn ~~ :p

Skang dah kul 2.30ptg.. kurang 24jam lg aku nak meneruskan mission aku. Hopefully semuanye berjalan lancar. Doakan aku ye.. trimas.. adiosssssssssss... ;)

kiss kiss
Princess Ayu

No comments:

Post a Comment